آگهی ویژه کسب و کار برای همه فعال است. (تستی)

اموزش طب سنتی جایگا ویژه کسب و کار اموزش طب سنتی... کفسابی سنگسابی نماشویی جایگا ویژه کسب و کار کفسابی سنگسابی نماشویی... کاریابی امین بابل جایگا ویژه کسب و کار کاریابی امین بابل ... خدمات جوش co2 جایگا ویژه کسب و کار خدمات جوش co2...

آگهی ویژه کار برای همه فعال است. (تستی)
منشی مدیر عامل جایگاه ویژه آگهی کار منشی مدیر عامل... استخدام راننده آمبولانس ( پایه دو ) جایگاه ویژه آگهی کار استخدام راننده آمبولانس (... استخدام فروشنده جایگاه ویژه آگهی کار استخدام فروشنده... صندوقدار جایگاه ویژه آگهی کار صندوقدار... استخدام ادمین در شرکت باپوک جایگاه ویژه آگهی کار استخدام ادمین در شرکت باپوک ... مدل اکستنشن مژه جایگاه ویژه آگهی کار مدل اکستنشن مژه...
پادکست دانلود آپ کار50
اگهی استخدام اگهی کسب و کار (تبلیغ)
از این به بعد گواهینامه رانندگی را آنلاین بگیرید!

از این به بعد گواهینامه رانندگی را آنلاین بگیرید!


سردار حسین رمضانی معاون اجرائی پلیس راهور فراجا در خصوص هوشمندسازی نرم‌افزارهای پلیس راهور اظهار داشت: پلیس راهور صادقانه در حال خدمات رسانی به مردم است و به صورت شبانه‌روزی در راستای ایمنی و امنیت مردم تلاش می‌کنند.

معاون اجرائی پلیس راهور فراجا در ادامه افزود: تدبیر فرمانده کل انتظامی کشور و رئیس پلیس راهور فراجا بر این است که هوشمندسازی در تمام فرآیندها اعم از خدمات ترافیک و عملیات ترافیک پیاده‌سازی شود تا به وسیله یک هوشمندسازی دقیق و درست، بهترین تصمیمات مدیریت و استراتژیک گرفته شود و بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

سردار رمضانی با بیان این که زیرساخت‌های مورد نیاز برای خدمات ترافیکی شامل شماره‌گذاری و اجراییات و صدور گواهینامه از دو سه سال قبل فراهم شده است، گفت: اکثر فرآیندهای شماره گذاری به صورت اینترنتی و غیرحضوری انجام می‌شود و در تلاش هستیم که مردم برای دریافت خدمات ترافیک به صورت ارزان و دقیق و سریع، کمترین مراجعه حضوری را داشته باشند تا در وقت و انرژی شهروندان صرفه‌جویی شود.


تاریخ انتشار این پست : 2023-10-13
لینک متن اصلی
منبع:خبر گردون
11 ماه پیش

کار بلاگ درباره ما تماس قوانین